11-02-2019

Wanneer toonde u nog wat liefde voor uw werkplek?

De eerste maand van 2019 is al achter de rug. Maar nu we overgaan naar de maand van de liefde, zouden we dan ook niet onze werkplek wat van deze liefde geven?

83 procent van werkend Nederland vindt de manier waarop het kantoor is ingericht belangrijk. Dit blijkt uit onderzoek, uitgevoerd door NationaleVacaturebank. Ruim 42 procent zegt zelfs productiever te worden van een goede kantoorinrichting.

Met deze cijfers in ons achterhoofd zaten we recent samen met de Managing Director, Sean Starkey, om uit te zoeken hoe DURABLE, als marktleider op het gebied van werkplekoplossingen, zijn aanbod verbetert om bedrijven te helpen de eerste stappen te zetten om hun kantoren wat liefde te tonen tijdens de maand februari.

Vraag: Welke veranderingen hebben DURABLE in de afgelopen 12-24 maanden opgemerkt als het gaat om bureau-accessoires?

Antwoord: We hebben gemerkt dat, hoewel velen nog steeds op zoek zijn naar traditionele kantoorbenodigdheden zoals brievenbussen en tijdschriftrekken, klanten steeds vaker op zoek zijn naar oplossingen om hun personeel helpen flexibel te zijn in hun dagelijkse werk. In 2014 introduceerden we ons VARICOLOR® Smart Office assortiment, dat onder meer producten bevatte zoals de job case om medewerkers helpen flexibel te werken in samenwerkingsgebieden.

Vraag: Welke productlijnen zijn door trends als ‘flexibel werken’ in de vraag toegenomen?

Antwoord: Tablethouders. Het is altijd zo geweest dat elektronische apparaten zoals tablets en mobiele telefoons hun weg zouden vinden naar het dagelijkse werk. Nu worden steeds meer medewerkers voorzien van tablets om flexibel te kunnen werken. Hierdoor is de behoefte aan een stijlvolle en robuuste tablethouder voor op kantoor en thuiskantoor gegroeid.

Vraag: Hoe ziet de toekomst er uit voor onze werkplekken?

Antwoord: We hebben de afgelopen jaren de kleurentrends enorm zien veranderen. De tijd van het donkerblauw en rood van het bedrijf is voorbij. We zien nu levendige en pastelkleuren in het spel komen en deze worden met open armen ontvangen. Onze gloednieuwe VARICOLOR® MIX-ladenboxen ,omarmen deze verandering door een nieuwe frisse look toe te voegen aan het bestaande assortiment.

Vraag: Tot slot, wat zijn uw beste tips voor bedrijven die wat liefde voor hun werkruimte willen geven in februari dit jaar?

Antwoord: Niet bang zijn om af te stappen van traditie en openstaan voor verandering is de sleutel. We weten dat een levendige en moderne werkplek een echt positieve invloed kan hebben op het welzijn van een werknemer, dus het is belangrijk dat we het niet negeren. Het introduceren van nieuwe, moderne meubels op kantoor kan een zeer eenvoudige maar effectieve verandering zijn.

Om meer te weten te komen over hoe DURABLE u kan helpen om uw werkplek wat liefde te tonen, ga dan naar
www.durable.nl of www.durable.be en bekijk het uitgebreide aanbod aan werkoplossingen.